دستگاه های بسته بندی

پرکن گریس

ساخت با دقت ترین دستگاه پرکن گریس

ساخت با دقت ترین و استاندارد ترین دستگاه پرکن گریس توسط این مجموعه تولیدی انجام می شود. این دستگاه ها از تجهیزات بسیاری برخوردارند و کارایی زیادی دارند.

معرفی دستگاه پرکن گریس

گریس یکی از مشتقات نفتی است که از غلظت بالایی به صورت مایع و نیمعه جامد برخوردار می باشد. این ماده به جهت روانکاری مورد استفاده قرار می گیرد.

در گذشته پر کردن گریس کار دشواری به نظر می آمد زیرا گریس بسیار چسبده است و به سختی از ظرف جدا می شود امام امروزه از دستگاه های پرکن گریس استفاده می کنند.

پرکن گریس

تجهیزات دستگاه پرکن گریس

این دستگاه ها گریس  را با دقت بسیار بالا و میزان دقیقی به درون ظروف مورد نظر وارد می نمایند. مجهز به لودسل مکعبی هستند که حجم ظرف را پس از تزریق اندازه می گیرد و به محض رسیدن به وزن مورد نظر دریچه نازل بسته می شود. سیستم نازل ها به صورت پنوماتیک عمل می کند و از شیر اکشیوتر برخوردار می باشند. همچنین دارای پمپ دنده ای دو اینچ با موتور سه اسب بخار می باشند.

وجود سیستم اینورتر در دستگاه پرکن گریس موجب کم شدن میزان برق مصرفی و کاهش مصرف انرژی می گردد لذا به عمر کارکرد دستگاه افزوده می شود.

دستگاه گریس پرکن نیمه اتومات

فروش انواع دستگاه های پرکن

دستگاه های پرکن گریس با توجه به حجم تولید کارخانه، میزان فضای اشغالی و بودجه در نظر گرفته شده برای خرید دستگاه به صورت سیستم تمام اتومات و یا نیمه اتومات سفارش داده می شوند. سیستم های تمام اتومات به صورت کاملا خودکار کار می کنند اما سیستم های نیمه اتومات نیازمند به اپراتور جهت ظرف گذاری می باشند.

دستگاه پرکن گریس

خریداران دستگاه های پرکن می توانند جهت خرید این دستگاه ها با راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان تماس حاصل نمایند تا ضمن کسب اطلاعات فنی تر در باب ماشین آلات، جهت استعلام قیمت دقیق دستگاه ها نیز اقدام نمایند.