دستگاه های بسته بندی

تماس بگیرید

09128730591

دستگاه پرکن مایعات 2نازله

قیمت فروش دستگاه پرکن مایعات 2نازله

فروش دستگاه پرکن مایعات 2نازله با قیمت بسیار مناسبی آغاز شده است. همان طور که می دانید تعداد نازل ها بر سرعت دستگاه پرکن تاثیر مستقیم دارد.

دستگاه پرکن مایعات

امروزه استفاده از ماشین آلات صنعتی برای تولید و بسته بندی مایعات و جامدات تولید شده رواج زیادی پیدا کرده است. اکثر کارخانجات بزرگ در ایران با استفاده از دستگاه های بزرگ و پیشرفته کار تولید و بسته بندی را انجام می دهند.
دستگاه پرکن یکی از این دستگاه ها است. استفاده از دستگاه پرکن مایعات در کارخانجات مختلف موجب ایجاد بسته بندی های استاندارد گردیده است.

پرکن مایعات غلیظ

انواع دستگاه پرکن مایعات

دستگاه های پرکن را می توان از منظر های مختلفی مورد مقایسه قرار داد. دستگاه های پرکن مایعات به صورت دستی، نیمه اتومات و اتومات کار می کنند.
از نظر مکانیزم نیز با توجه به غلظت مایع تولید شده ساخته می شوند. دستگاه های پرکن مایعات در تعداد نازل های مختلفی تولید می شوند. تعداد نازل ها تعیین کننده سرعت پر کردن و به طور کلی سرعت تولید می باشد.

پرکن آب معدنی

دستگاه پرکن مایعات 2نازله

دستگاه پرکن مایعات 2نازله یکی از دستگاه هایی است که با  فروش خوبی همراه بوده است.
این دستگاه دارای دو عدد نازل می باشدکه مناسب کارخانجات با ظرفیت تولید پایین می باشد.
دستگاه پرکن مایعات 2نازله دارای بدنه از جنس استیل ضد زنگ می باشد. همچنین از سیستم چکه گیر برخوردار است.
این دستگاه با دقت بالایی پر کردن ظروف مختلف مایعات را انجام می دهد.

دستگاه پرکن مایعات 2نازله

قیمت خرید دستگاه پرکن مایعات 2نازله

قیمت گذاری دستگاه ها با توجه به سیاست های خاصی انجام می شود. مسلما دستگاه های پرکنی که دارای تجهیزات پیشرفته تر و عملکردی سریع تر می باشند گران قیمت تر هستند. از نظر قیمتی دستگاه های پرکن دستی ارزان ترین نوع دستگاه پرکن هستند.

برای خرید دستگاه مورد نظر خود می وانید با شماره های زیر در تماس باشید.