دستگاه های بسته بندی

تماس بگیرید

09128730591

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

فروش دستگاه پرکن مایع ظرفشویی ارزان قیمت

فروش دستگاه پرکن مایع ظرفشویی ارزان قیمت از این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان آغاز شده است. کیفیت بالا و تجهیزات پیشرفته از مهم ترین ویژگی های این دستگاه ها می باشد.

تولید مایع ظرفشویی

یکی از پر مصرف ترقن محصولات شوینده بهداشتی در منتزل مایع ظرفشویی میباشد.
این ماده هرروزه و در چند نوبت برای شست و شوی ظروف مورد استفاده قرار می گیرد لذا باید از ترکیبات پاک کننده قوی برخوردار بوده و هنگام پر کردن ظرف و بسته بندی آن تمامی نکات بهداشتی رعایت شده باشد. مایعات ظرفشویی در زمره مایعات غلیظ قرار دارند لذا برای بسته بندی و عرضه در بازار ها از دستگاه های پرکن مایعات غلیظ استفاده می شود.

پرکن مایع ظرفشویی

تولید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

برای تولید دستگاه های پرکن مخصوص مایعات شوینده باید از قطعاتی استفاده کنند که در برابر خورده شدن مقاومت نماید و به راحتی دچار آسیب نشوند.
دستگاه های پرکن مایعات غلیظ با تعداد نازل های مختلفی به بازار عرضه می شوند. با توجه به سفارش مشتری و در صورت نیاز تعداد نازل ها می تواند بیشتر شود.
بیشتر بودن نازل ها به معنی افزایش سرعت تولید و پر کردن و در نهایت بالا رفتن ظرفیت تولید کارخانجات می باشد.

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

خرید و فروش دستگاه پرکن با قیمت مناسب

اغلب قیمت گذاری دستگاه ها را بر اساس اتومات بودن یا نبودن آن تعیین می کنند. مسلما دستگاه های تمام خودکار نرخ بالاتری دارند زیرا هم از تجهیزات بیشتری برخوردارند و هم در ابعاد و اوزان بزرگتری تولید می شوند. همچنین در ساعت با سرعت بالایی اقدام به پر نمودن ظروف مختلف می نمایند.

پرکن مایعات

خریداران دستگاه پرکن مایع ظرفشویی می توانند از این دستگاه برای پر کردن مایعاتی مشابه مانند شامپو و صابون مایع، مایع دستشویی، و غیره استفاده نمایند. جهت خرید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.