دستگاه های بسته بندی

ساشه بسته بندی

فروش دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

فروش دستگاه بسته بندی ساشه مایعات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت توسط این سایت انجام می پذیرد. این دستگاه با کارکردی فوق العاده استاندارد ترین نوع بسته بندی ساشه را با شکیل ترین دوخت ارایه می دهد.

بسته بندی ساشه چیست

بسته بندی ساشه نوعی بسته بندی است که مواد متشکله آن از جنس پلی استر، آلومینیوم و پلی اتیلن می باشد. ساشه معمولا در ابعاد کوچک و برای بسته بندی مایعاتی همچون سس، مربا،خامه و شکلات، چسب مایع، روغن زیتون، مواد شوینده و بهداشتی و آرایشی کاربرد دارد.

ساشه

این نوع بسته بندی در کشور ابتدا بصورت بسته بندی تک نفره آغاز شد ولی با گذشت زمان استفاده از آن به سرعت افزایش یافت و به طبع آن ماشین آلات بسته بندی نیز وارد ایران شد. دستگاه های ساخت داخل در ابتدا دارای عیوبی بودند اما به مرور این مشکلات مرتفع گردید و به این وسیله بازار داخلی رشد بسیار بالایی پیدا کرد و جای تولید خارج را گرفت. همچنین قیمت ماشین آلات داخلی نسبت به خارجی بسیار ارزان و متفاوت بود و توانست نیاز کارخانه های بسته بندی که بیشتر بسته بندی ساشه بود را رفع کند.

ویژگی های دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

تمام قسمت های درگیر با مایع در این دستگاه از جنس استیل انتخاب شده است. دستگاه دارای سیستم تزریق مواد داخل پاکت می باشد که تخلیه مخزن دستگاه را هم انجام می دهد. حجم مواد را می توان تنظیم کرد همچنین دوخت حرارتی و بصورت افقی و عمودی قابل انجام است. مجهز به فتوسل جهت تنظیم طول و عکس بسته ها است و دما نیز به صورت دیجیتالی تنظیم می گردد.

دستگاه بسته بندی ساشه

نحوه عملکرد دستگاه بسته بندی ساشه

طریقه عملکرد دستگاه بسته به نیاز دارای مکانیزم های متفاوت می باشد. در دستگاه بسته بندی ساشه مایعات از پیستون و شیر برقی استفاده می شود. این در حالی است که برای مواد گرانولی از پیمانه های حجمی استفاده می گردد. همچنین برای بسته بندی مواد پودری در دستگاه بسته بندی ساشه از ماردون و اوگر استفاده می شود. رول به صورت اتوماتیک شکل گرفته، پر شده و درز بندی می گردد.

ماشین بسته بندی ساشه

مزیت های دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

  • مستحکم و بهداشتی
  • مجهز به سیستم تاریخ زن
  • قابلیت ایجاد آسان باز شو
  • بسته بندی با لمینت های مخصوص مایعات
  • قابلیت تغییر سایز
  • قابلیت تولید تا سه لاین
  • تولید با فرم های متفاوت

بسته بندی ساشه

فروش دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

هنگام انتخاب دستگاه مورد نظر خود از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. ما این اطمینان را تضمین می کنیم. به منظور سفارش دستگاه و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.