دستگاه های بسته بندی

تماس بگیرید

09128730591

روش دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار

فروش دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار

دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار در این سایت به فروش می رسد. این دستگاه جهت بسته بندی صحیح، استاندارد و تمیز انواع حبوبات طراحی شده است.

 بسته بندی حبوبات

حبوبات جزوه جدایی ناپذیر سبد خرید خانوارهای ایرانی می باشد لذا بسته بندی بهداشتی و استاندارد این محصولات بسیار حائز اهمیت است. دستگاه بسته بندی توزین دار برای بسته بندی محصولات به صورت کیلویی، حجمی، گرانولی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

حبوبات بسته بندی

انواع دستگاه بسته بندی

دستگاه های بسته بندی دارای انواع مختلفی می باشند که شامل این موارد است:

  • توزین دار
  • ساشه
  • شیرینک دار
  • پیلوپک
  • سیل وکیوم

دستگاه بسته بندی توزین دار

دستگاه بسته بندی توزین دار با توجه به نوع حبوبات، وزنی که برای بسته بندی های حبوبات در نظر دارید و همچنین ظرفیت تولید کارخانه مربوطه و نوع بسته بندی حبوبات می تواند متفاوت باشد.
دستگاه بسته بندی مورد نظر خریدار می تواند دو توزین، چهار توزین، هشت توزین و یا حتی ده توزین نیز باشد.دلیل نامگذاری این دستگاه ها تعداد وزنه های دیجیتالی آنهاست. همچنین مطابق با بسته بندی خانگی یا صنعتی می باشند.

بسته بندی

دستگاه های بسته بندی توزین دار به صورت کاملا اتوماتیک عمل کرده و از سیستم های دیجیتالی برای مدیریت موتور خانه ی بسته بندی و سیستم توزین استفاده می کنند.

ویژگی های دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار

این دستگاه مجهز به سیستم PLC به منظور کنترل عملکرد دستگاه، سیستم کنترل دور موتور، سیستم کنترل فاز، سیستم کنترل سرعت بسته بندی و سیستم های امنیتی است. کاملا ایزوله در قسمت های تماس با مواد،دارای سیستم لودسل (توزین دیجیتال)، دارای مانیتور لمسی با منوی فارسی نیز می باشد که کار کردن با آن را آسان می کند.

دستگاه بسته بندی

جنس بسته بندی

بسته بندی ها میتواند دارای جنس های سلفونی، ترسبافون، ترسبافون صدفی، پلی استر، متالایز و فویل الومینیوم باشد.

فروش دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار

جهت دریافت اطلاعات دقیق تر از دستگاه و آگاهی کامل از مشخصات آن میتوانید با ما در ارتباط باشید. ما بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را به شما پیشنهاد خواهیم داد.