دستگاه های بسته بندی

تماس بگیرید

09128730591

اسپری پرکن

عرضه دستگاه پرکن اسپری به عراق

عرضه دستگاه پرکن اسپری به عراق توسط این سایت انجام شده است. این دستگاه به دلیل بالا بودن کیفیت و کاربرد های بسیاری که دارد، موجب جلب توجه تولید کنندگان خارجی گردیده است.

بسته بندی اسپری یکی از بسته بندی های مورد علاقه اکثر تولید کنندگان است. این نوع بسته بندی در اکثر صنایع موجود به کار برده می شود.

عرضه دستگاه پرکن اسپری

مهندسان ایرانی تولید کننده این دستگاه با تلاش بی وقفه خود در صنعت ماشین سازی، دستگاه هایی را می سازند که مطابق با استاندارد های جهانی است. این دستگاه ها در سه نوع دستی، نیمه اتومات و تمام اتومات عرضه می شوند. قطعات به کار رفته در اجزای سازنده دستگاه، تماما ضد زنگ هستند. بنابراین از عمر طولانی مدتی برخوردار می باشند.

عرضه دستگاه پرکن اسپری

فروش دستگاه پرکن اسپری به عراق

به سبب بالا بودن کیفیت و توانمندی بالای دستگاه های ساخت ایرانی، ارسال این دستگاه ها به خارج از کشور نیز انجام می پذیرد. مشتریان خارجی بسیاری خواهان همکاری با تولید کنندگان داخلی هستند. ارسال دستگاه از طریق باربری می باشد و در اسرع وقت با قیمتی مناسب به دست مشتریان خارجی خواهد رسید.

پرکن اسپری

خصوصیات دستگاه های پرکن اسپری

  • ظرفیت پر کردن دستگاه در هر ساعت 1250 اسپری می باشد.
  • عملکرد دستگاه بسیار ساده و آسان می باشد.
  • مناسب برای انواع اسپری در سایز های 50 تا 500 میلی لیتر است.
  • جنس بدنه از استیل مرغوب و پایه ها از جنس آهن می باشند.
  • شیلنگ های استفاده شده در دستگاه از جنس پی وی سی می باشد.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع هر سه نازل پرکن، گاز زن و پانچ را داراست.

اسپری پرکن

خرید و فروش دستگاه اسپری پرکن

از زمان سفارش دستگاه تا زمانی که به دست خریدار برسد، فاصله زمانی حدود 25 روزه جهت ساخت دستگاه وجود دارد. پس از ساخت دستگاه در حدقل زمان ممکن از طریق ارسال مستقیم از درب کارخانه، دستگاه در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به منظور سفارش دستگاه مورد نظر خود، با شماره های درج شده در خبر تماس حاصل نمایید.