دستگاه های بسته بندی

دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار

جهت آشنایی و خرید دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار به این سایت مراجعه نمایید. این دستگاه دارای پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی کشور، حبوبات می باشد. در بیشتر مناطق ایران کشت حبوبات انجام می شود و تولید این محصولات در مقدار بالایی می باشد.
بسته بندی حبوبات برای کارخانجات عرضه این محصولات بسیار حائز اهمیت است. ایجاد یک بسته بندی استاندارد، تمیز و شکیل با رعایت تمام موازین بهداشتی از اهداف اصلی کارخانجات می باشد.

حبوباتبسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی توزین دار

دستگاه بسته بندی توزین دار به منظور بسته بندی حبوبات مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر حبوبات می تواند بسته بندی انواع محصولات از قبیل گردو، پسته، تخمه، چای، برنج، چیپس سیب زمینی، ماکارونی فرم، شکلات، تافی، شکر پنیر، خشکبار، قند خرد شده و شکر، میوه و سبزیجات خشک، جو و گندم پوست کنده و پرک شده، گیاهان دارویی، مواد دارویی و شیمیایی را نیز انجام دهد.

دستگاه بسته بندی حبوبات

تجهیزات دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار

  • مجهز به سیستم PLC به منظور کنترل عملکرد دستگاه
  • مجهز به سیستم توزین دیجیتال (لودسل)
  • مجهز به نمایشگر لمسی 7 اینچی
  • مجهز به سیستم کنترل سرعت بسته بندی
  • دارای ویبره رزونانسی با قابلیت تنظیم سرعت پرکنی
  • در صورت نیاز قابلیت اتصال سیستم فرم پاکت زن، سیستم تزریق گاز ازت، تاریخ زن حرارتی و سیستم غبار گیر را دارد

دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار

جنس بسته بندی حبوبات

با توجه به تنوع مدل ها و طرح های بسته بندی حبوبات، این دستگاه قادر به بسته بندی حبوبات با جنس های سلفونی، پلی استر، فویل آلومینیوم، متالایز، ترسبافون و ترسبافون صدفی می باشد.

حبوبات بسته بندی

خرید و سفارش بهترین دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار

با توجه به بودجه، ظرفیت و حجم کار، دستگاه های بسته بندی می توانند تک توزین، دو توزین، چهار توزین، هشت توزین و …باشند. این دستگاه تولید داخل کشور است و مهندسان زبده ایرانی با تلاش بسیاری اقدام به ساخت این دستگاه ها با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب نموده اند.
شما می توانید جهت خرید و سفارش دستگاه و کسب اطلاعات فنی تر با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.