دستگاه های بسته بندی

تماس بگیرید

09128730591

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار در نمونه های خانگی و صنعتی تولید می شود. امروزه به دلیل استفاده فراوان از محصولات بسته بندی شده فروش این مدل دستگاه های افزایش یافته است. تنها تفاوت دستگاه های بسته بندی حبوبات خانگی و صنعتی ابعاد دستگاه و برق مصرفی آن می باشد.

دستگاه های خانگی با برق مصرفی 220 ولت و ابعاد کوچکتر ساخته می شوند. دستگاه های بسته بندی گرانولی توزین دار برای بسته بندی محصولاتی نظیر حبوبات، خشکبار، قند و شکر، چیپس، پفک و … استفاده می شود. استفاده از این دستگاه ها سرعت تولید را بالا برده و بهترین شیوه بسته بندی را برای محصول به ارمغان آورده است. دستگاه های تک توزین، دو توزین، چهار توزین بنابر درخواست مشتری و حجم تولید پیشنهاد می شوند.

دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاه های بسته بندی دو توزین می تواند در دقیقه حدودا 15 الی 25 بسته را بسته بندی نماید هرچه توزین دستگاه بالاتر باشد سرعت بسته بندی بالا خواهد رفت. برای مثال دستگاه چهار توزین حدودا دو برابر دستگاه دو توزین بسته بندی می کند. اوزان مورد بسته بندی توسط دستگاه های توزین دار 20 گرم الی 2000 گرم می باشد.

آیا خرید دستگاه بسته بندی حبوبات سود آوری دارد؟

قطعا بله! امروزه به دلیل استفاده زیاد از محصولات بسته بندی شده خرید حبوبات و خشکبار بسته بندی بسیار افزایش پیدا کرده است. از جمله نکاتی که تولید کنندگان محصولات بسته بندی باید در نظر داشته باشند برند سازی محصول خود می باشد یعنی مصرف کننده محصول را بشناسد و در هنگام خرید تمایل به خرید آن داشته باشد. ظاهر محصول و قیمت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر و سفارش دستگاه ها با کارشناس این گروه صنعتی در ارتباط باشند.